dilluns, 25 d’octubre del 2010

Començem !!!


La veritat es que no sé molt be com funciona aixó dels blogs, ni si algú hem llegirà, ni si ho tiraré endavant... no sé, peró en aquests últims dies he seguit diferents blogs d'històries d'adopció i m'ha ajudat molt coneixer que hi ha més gent que està passant per lo mateix que nosaltres, i sobre tot, i lo més important, que hi ha molta gent que ja ho ha passat i ara disfruten de les seves famílies.... 
Potser, una mica, la finalitat d'aquest blog és plasmar el procés que estem començant i qui sap si, en un futur, li podrà interesar al Nostre Petit Somni.
Espero continuar amb aquesta idea...

1 comentari:

  1. Hola Montse, he trobat el teu blog i he anat directa als inicis. Saps que vaig començar el meu blog el mateix mes?. M'ha fet gràcia.
    Tinc familia a Lleida, i vaig sovint a Anglesola també. Ai! que ens trobarem un dia!!!

    Ja portem una bona espera , Ja!

    Sort, t'aniré llegint.

    ResponElimina