dilluns, 17 de gener del 2011

He començat un album d'Scrapbook per tu: Estimat fillet!!!!

Feia dies que hi donava tombs al cap, ho faig?, com?,... i després de mirar i remirar per internet hem vaig decidir i avui apofitant que tenia festa, perque vaig treballar el finde passat, m'hi he pogut dedicar.... i aixó es lo que ha sortit!!!
He decidit començar pel principi de la nostra historia i anar avançant poc a poc,... us haig de confessar que ja tinc ganes de continuar i fer-ni una altre pàgina.
S'admenten suggerències i crítiques constructives, jejejeje




Espero que us agradi!!!!

5 comentaris:

  1. Hola Montse! Nena que xula t'ha quedat la primera pàgina... Quina traça, tu! Em feu agafar ganes de fer scrap totes plegades! Però estic fent un teatrillo de titelles petitó i ja em costa trobar temps per dedicar-hi. Vaig de bòlit o sigui que l'scrap el deixaré per més endavant. Apa, va, a per la segona pàgina de l'àlbum, que ja l'espero! Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Montse!!! m'encanta com t'ha quedat la primera plana!!!! molt bonica!!! jo la portada encara l'haig de fer...i la idea m'ha agradat molt!!!!!
    Ja veuràs ja...això el nostre fill ho guardarà com el tresor més preuat!!!!
    Un petò!!!!

    ResponElimina
  3. Molt xula!!!m'encanta veure la traça que teniu. Ànims i continua!

    ResponElimina
  4. Te esta quedando chulisimooo !!! . Creo que me voy a animar a hacer yo uno jajjajaj . Pero antes tengo aun por hacer "El cuentito de Moscu" que es un cuento que nos han recomendado hacerle a nuestro hijo sobre la adopcion y que le tendremos que leer cada noche . Cuando me ponga a ello prometo enseñarlo . Un besote !!!.

    ResponElimina
  5. Noies, moltes gràcies aixo m' anima a continuar, la veritat es que tinc ganes de tenir una estoneta,...
    Aquesta es la primera fulla de dins, he deixat la portada per fer-la mes endavant, quan ho tingui mes per la mà, jejeje
    Elisenda, quines ganes de veure el teu "Cuentito de Moscú"!!!
    Un petonàs guapis!!!

    ResponElimina