dimarts, 1 de febrer del 2011

Papers i més papers!!!!

Fa dies que no escribia res i es que ultimament estic tant enfeinada que no tinc gaire temps per res. Estem com boigos preparant la documentació que ens han demanat per fer l'expedient per enviar-ho i la veritat, es que, a priori, hem semblava que seria força més fàcil recopil.lar-la, peró en aquells moments no comptava amb que aquestos papers no depenen de mi, o sigui, que jo els demano, els vaig a portar a recollir,... peró no depèn de mi el que ho facin tot correcte a la primera i ràpid...

No sé si és necessari ser tan minuciós fins el punt d'haber de vigilar en les fotos de l'àlbum, i descobrir que no serveixen les fotos de la cuina i la del menjador, perqué als armaris es veuen gots i copes!!! O sigui que millor que siguem uns "guarros" i bebem "a morro"....uuuuffffffffffff!!!!!!
Però bueno, no ens queda altre solució que canviar-ho.
La veritat es que tinc moltes ganes de tindreu tot a punt i poder entregar-ho i així que només ens quedi fer una cosa: ESPERAR!!!

6 comentaris:

  1. Hola Montse,

    No sabia que tenies un blog, i ja estic aquí!!

    aquesta aventura que tot just comença ens l'hem de pendre amb calma, sobre tot amb la paperassa... jo estic ja tannntt tipa que els enviaria més enllà de la Xina, pero pels nostres petits ens hem d'omplir de paciència.

    Ara, seguiré les teves aventures jeje, i si necessites qualsevol cosa i et puc ajudar, aqui estic!! el meu mail és evakira78@hotmail.com

    Amb quina ecai aneu?? a nosaltres també ens van donar indicacions referents a les fotos i mira, encara que hi ha coses que no les entenem per tal que surti aviat ho fem de seguida.

    Ens veiem pels blogs!! un petó i vinga que abans que jo marxi el teu expedient ja estarà volant cap a Moscú!!

    ResponElimina
  2. Hola Montse! Ostres, em sembla molt fort això dels gots! Naltros esperem estar com vosaltres d'aquí a poquet, però encara estem a l'espera del C.I.... Molts ànims en aquesta carrera!

    ResponElimina
  3. Gràcies per les vostres paraules, avui ja mo miro amb uns altres ulls però es que hi ha moments.... Pero bé, com tu dius Eva, pels nostres petits aixo i lo que faci falta!!!!
    Petons i mil gràcies per seguir-me, sou un recolçament enorme.

    ResponElimina
  4. Hola maca. això dels papers es una bona murga....però com tot és una altra etapa.
    intenteu fer-los tal com us diu la ecai, per no haver de repetir res.
    Va ànims!! que després d'això és quan ja prens conciència que tot es comença moure!!!!
    Un tonet!!!

    ResponElimina
  5. Saps què m'agrada d'aquest procés, veure com ens ajudem i animem als blocs.... recordo com en els inicis seguia el bloc de l'Eva i l'animava.... i ara, veure com s'ho mira en perspectiva i anima ella... és molt maco!!
    Hi ha dies que estem que no entenem res i ens posem nerviosos... però veure-ho en perspectiva ens ajuda a superar-ho tot!!!!
    Un petó molt gran!!!!!

    ResponElimina
  6. Hola noies!!! Tens raó centdesitjos, es genial tenir-vos!!! avui estic més animada perqué ens ha arribat el certificat de banc i només ens queda el certificat de la meva feina i el meu certif de naixement, es que vaig neixer a Càceres, els meus pares son d'allà i hem vaig avançar i vaig volguer sortir quan esteven allà de vacançes, jejeje
    Eva, amb quina Ecai esteu vosaltres?

    ResponElimina