diumenge, 21 d’agost del 2011

Passant l'agost!!!



Els dies van passant, i si us sóc sincera, aquest mes d'agost s'em passa molt més de pressa que el juliol. No sé perqué, peró així es. Pensava que al estar acostumada a fer vacançes a l'agost, en els casi nou anys que portem casats sempre habiem fet vacançes al agost, se'ns faria etern aquest mes pero la veritat es que, tot al contrari, s'està passant volant.
A més, vam aprofitar el passat cap de setmana llarg, que tenía festa i vam fer una escapadeta a Extremadura, on estan els meus pares , ells són d'allà i hi passen llargues temporades, i on el meu germà i el meu cunyat estaven passant també la primera setmana de les seves vacançes. Va ser un finde genial!!! Piscina, sol, familía... que més es pot demanar!!! A més el dia 15, era l'aniversari de bodes dels meus pares... n'han fet 36 anys!!! I també era el cumpleanys del meu home... ha fet 40 primaveres!!!! Moltes felicitats a tots tres!!!
I ens ha anat genial!!! Hem pogut desconectar. I els meus problemes d'insomni han marxat, i ja puc dormir!!!
Com ja podeu imaginar, continuem esperant l'ansiada trucada i el fet de no saber quan es produirà hem produeix un estat de neguit constant. Paso estones imaginant com serà el moment de la trucada, que estaré fent? Que farà el Xavi (el meu home)? Que hem diran? Que faré? A qui trucaré?... i un munt de preguntes més que son unes incognites de moment.
Tinc tantes ganes de rebre-la, de sapiguer algo del nostre petit@, de comprar cosetes, de preparar l'habitació...
Esperem que sigui ben aviat!!!

3 comentaris:

  1. Hola xiqueta! M'alegro que tot bé! Que hagis gaudit d'aquest finde xulo amb la família i que les teves nits d'insomni quedin oblidades... Ah, i moltes felicitats al Xavi per aquests 40! I als teus pares per aquests 36!
    Va, que d'aquí a no-res tindreu la GRAN trucada! Jo espero la teva entrada amb candaletes!!! Nosaltres encara no sabem res de la regió tampoc! A veure si aquest setembre ens porta un regal, tant a vosaltres com a nosaltres... Una abraçada gran, wapa!

    ResponElimina
  2. Montse, por lo poco que he podido entender has estado muy agustito estas vacaciones y has estado de celebraciones! no?
    Bueno, pues que un besazo y bienvenida si has vuelto ya de tus vacas.

    ResponElimina
  3. Sandreta, tenia l'esperança de que fos a l'agost...pero veig que passen els dies i no sabem res, aixi que, com tu dius, habeure si al setembre tenim noticies!!!
    Addis, lo siento guapa, a partir de ahora intentaré acordar-me y hacer mis entradas en castellano. Solo estuvimos el finde del puente del 15 en Extremadura, pero la verdad es que nos ha ido genial y hemos desconectado mucho.
    Un besazo a las dos y gracias por estar ahí!!!

    ResponElimina