divendres, 13 de maig del 2011

Tenim regió!!!!!




Donçs sí, aquest migdia he recollit sense massa ganes el correu donçs hi habia moltissim... i he començat a buscar una carta molt especial,... quan l'he trobat, m'he quedat ben parada (no se quina estona) i l'he obert de seguida. Tot seguit, he telefonat al meu home i la família més propera per donar-los la nova bona,.... quina emoció!!!

Ens han registrat a YAROSLAV!!!!! He probat de buscar informació però no he trobat gaire cosa, aixi que, sis-us-plau, qualsevol informació que conegueu o trobeu d'aquesta regió, passeume-la!!!

Ha sigut veritat lo que hem van comentar a l'Ecai l'ultim dia, que no trigarien gaire entre la traducció de l'expedient i la regió, ... ens ha arribat tot a l'hora.

La veritat es que estem molt contents!!!!

9 comentaris:

  1. Aiiiii... Que bé, Montse! Me n'alegro moooolt! Està força a prop de la capital! Nosaltres ja esperem regió també. A vore si anem tan de pressa com vosaltres! 1 abraçada!

    ResponElimina
  2. eiii Montse que be!!! se m'havia passat la teva entrada...nena això és fantàstic!!!
    Yaroslav...si en se alguna cosa t'ho dic de seguida!!!!!
    Cada vegada més aprop....Felicitats maca!!!!!

    ResponElimina
  3. Felicitats Montse!!!!

    Que be, quan vaig llegir el blog i vaig veure que ja tenieu regió em vaig posar molt contenta.
    Ara esperar una miqueta més i ja podreu viatjar a conèixer el nen@. Ja ens mantindreu informats.

    Una abraçada!!

    ResponElimina
  4. Montse... dos mesos des de que va sortir cap a Moscu el vostre expedient i ja teniu regió!!!!!!!!! increible... estam bocabadats :O que contents que estem..... això ens dona molta força a vore si firmen el nostre CI i podem firmar ja mab la Ecai...
    Un petó dels grossos.
    Estam molt feliços per vosaltres

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies companys!!!!! La veritat es que estem supercontents pero us he de confesar que a la vegada, estic morta de por, no trobo gaire informació pero bueno, esperaré a dilluns a mati per trucar a l'ecai habeure que hem diuen.

    Gràcies per ser-hi!!!

    ResponElimina
  6. AIXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quina noticia més bona!!!! Ja sabeu cap a on heu de mirar... Què bé!!

    Felicitats!!

    ResponElimina
  7. Felicidades!!!!!!. Parece que todo llega , verdad? , me alegro mucho !!!

    ResponElimina
  8. Enhorabuena!! que ilusión debe hacer saber ya de donde será vuestro/a peque.
    Un besazo
    Olga

    ResponElimina