dimecres, 4 de maig del 2011

Passant els dies...


Els dies van passant peró, tot i que, n'estic força ocupada, no passen tan ràpid com m'agradaría.
Intento tindre paciència, aquesta amiga que tant necessitem peró que no sempre ens acompanya, peró en moltes ocasions no ho aconsegueixo i començo a contar els dies que fa que el nostre expedient s'està traduïnt i desespero... Desespero tant que ahir no m'en vaig poder estar i vaig enviar un mail a l'ECAI habeure que en sabiem.
Les notícies van ser força alentadores, peró no sé si ho fan per treurem de sobre una temporada, jejeje, o perqué es la veritat... Bé, en una estona vaig rebre una trucada i hem van dir lo que ja sabía, que l'expedient s'està traduint peró també hem va dir, que no creia que trigués molt més a estar a punt.
Ràpidament, li vaig preguntar: “I quan sabrem alguna cosa de la regió?” i hem van dir que normalment triguen entre un i dos mesos desde la traducció a donar regió peró que en el nostre cas no creia que triguessin tant, donçs ja habien començat a mirar-ho i n'estaven pendent de decidir-ho. En aquell moment hem vaig possar tant i tant contenta per lo de que aniriem ràpid, que no vaig reaccionar a temps per preguntar qui es qui asigna la regió, crec que en alguna ocasió anterior ens habien comentat que ho decidien entre l'Ecai i el ministeri de Moscow, però no tinc del tot clar. Si algú ho sap us agraïria que m'ho expliqueu.
Així, que a l'espera de notícies continuarem a casa meva... Passant els dies...

7 comentaris:

  1. Segons ens van comentar a nosaltres, la nostra ECAI, tenen representats a diferentes regions. L'expedient és a Moscou, esperant que alguns dels representants de les regions, els demani expedient, doncs en la regió que estan poden entrar-lo. És en aquest moment que el representant porta l'expedient a les autoritats de la regió, i ofereixen uns pares interessats en tramitar una adopció. És en aquest moment que ho saps. Però noia, això és el que ens van explicar a nosaltres, la qual cosa tampoc vull dir que totes funsionin així.

    ResponElimina
  2. Hola Montse! Ja et trobava a faltar! Molts animitus que segur que això està al caure! En el nostre cas qui assigna la regió és l'ecai, els hi ho vaig preguntar. No sé si a les altres ecais és així. Una abraçadota, wapa!

    ResponElimina
  3. Anim Montse!!! unamica de paciencia que d´aqu a no res sabrás moltes mes coses.
    Nosaltres no sabem encara com va aixo de l´assignació, pero es dia 10 tenim s´entrvista amb pot ser sa nostra Ecai... Alla preguntarem un mil.lió de coses.... et mantidnrem informada.
    Un petonás

    ResponElimina
  4. Hola Montse!

    Molts ànims que quan menys t' ho esperis sabras la regional que us ha tocat. T' entenc perfectamentla teva situació personal perque nosaltres estem com tu, esperant assignació.
    Respecte del tema de qui tria la regional, nosaltres tenim entès que és el representant de la Ecai qui escull la regió.
    Molts ànims esperant que facis una entrada aviat per dir-nos la regió que us toca.
    T' anirem seguint, Adéu.

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies per les votres aclaracions i les vostres paraules de suport. Es dur el dia a dia, esperant, voldriem anar mes depressa peró no hi res que poguem fer, només esperar.

    ResponElimina
  6. Vinga, vinga, molts ànims Montse!!!!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  7. Muchos ánimos y que pronto tengas buenas noticias y podais saber cual es vuestra región.
    Un abrazo
    Olga

    ResponElimina