diumenge, 5 de juny del 2011

Ocupant el meu temps!!!

Ocupant el meu temps!!!



Només fa 23 dies que sabem on has nascut i, tot i que pot semblar no gaire temps, a mi hem sembla una eternitat.
Desde que vaig trucar a l' Ecai, el día 13 de maig, no hem tingut cap més noticia i aixo, de vegades,es desesperant.
Sempre he sigut una persona molt moguda i neguitosa, el meu home hem diu “TERREMOTO”, i hi ha èpoques en qué necesito molta activitat, fer moltes coses,... m'ha mare sempre hem diu que m'agrada complicar-me la vida, i quan no tinc res a fer m'ho busco.
En aquestos dies he aprofitat per fer coses que feia molt temps que volia fer peró que sempre tenía alguna excusa per no fer.
Primer de tot, hem vaig apuntar a classes de Ioga, vaig anar fa dues setmanes a probar una classe i hem va agradar moltíssim, així que m'he apuntat, només aniré un cop per setmana ja que per manca de temps m'és impossible anar-hi més. M'agrada sentir la meva respiració i hem relaxo una mica, cosa que hem va molt bé.
També he començat classes de Rus, sí, sí, es una idea que hem rondava pel cap desde que vam decidir que el nostre fillet vindría de Russia, peró no trobava la motivació adient. Un dia, parlant amb una companya de la feina que té un fill també de Russia, hem va comentar que tenia una amiga que era de Russia, que estava casada aquí a Catalunya desde fà molts anys i que parlava perfectament el català i el rus, així que ens va possar en contacte i ja he fet dos classes. Aniré dos dies a la setmana deprés de la feina. Almenys m'agradaría sapiguer una mica de vocabulari, saludar,... i quatre coses que ens pugin ser útils tant en els viatges com en l'adapatació del petit.
D'altra banda, continuo per suposat, anant a natació dos dies a la setmana i també vaig a classe de pintura un cop a la setmana. Crec que mai us había explicat que m'agrada pintar, fa algo més de tres anys que vaig a classes i es lo que més m'agrada!!! Quan pinto, no puc pensar en res més, tot desapareix, i quedem a soles jo i els colors, la tela,... Algún día ja us possaréalguna foto d'alguns dels quadres que he pintat.
A més, farem una mica d'obres a la futura habitació del petit. Aquest dilluns, aprofitant que tindré festa perqué m'ha tocat treballar aquest finde, vindrá el fontaner a casa i bellugarem de lloc el radiador per poguer aprofitar millor l'espai. També hem mirat que canviar la finestra d'auesta habitació, i així tenir-ho tot nou.
De moment amb aixó hem trobo ocupada, i tot i que no podem pintar l'habitació i comprar els mobles fins que sapiguem alguna coseta, i aixó es de lo que tinc més ganes, hem dona la sensació de que faig coses i m'ajuda a portar millor aquesta espera.

Una abraçada ben forta.

4 comentaris:

  1. Monse,me identifico contigo,yo también tengo siempre algo en mente,aunque tengo más proyectos en la cabeza que tiempo para realizarlos,ahora con la colchita,estou sirmpre ideando cómo escribir los deseos para que queden monos,por cierto tu retalito va de camino.

    ResponElimina
  2. Ostres, Montse, quin munt de coses que fas! Amb això de la pintura coincideixo amb tu. Sembla que estant ocupada el temps passa més de pressa. Quan menys t'ho esperis tindràs notícies, ja veuràs.
    Has trobat informació de Yaroslav? Suposo que ara us han d'avisar pel curset de preparació del viatge, no? Una abraçada gran, wapa!

    ResponElimina
  3. Marina, ya en camino??? Que bien!!! Que ganas de que llegué, yo mañana me pongo con ello que hoy toca currar :(. Tener la mente ocupada hace que el tiempo se pase mas deprisa.
    Sandra, la pintura es genial. De Yaroslavl no hi ha gaire info pero he entrat en contacte amb tres famílies que van adoptar allí i el procés va anar molt bé. Diuen que els nens estan ben cuidats i aixo es lo mes important. També ens han dit que entre el viatge d'assignació i el judici, es una regió bastant ràpida, un mes aprox. Ara esperem pel fer el curset de preparació del viatge!!! Quines ganes!!! Habeure si ens diuen algo ja!!! perque si no ens avisen per fer el curset es que les coses van per llarg, no?
    Mols petonets per les dues.

    ResponElimina
  4. Chicaaaaaa eres una todoterreno !!!! jajjaajaja.
    Pues la verdad es q si , que es muxo mejor ocupar el tiempo en hacer cosas y no centrar siempre los pensamientos en lo mismo. Cuando te quieras dar cuenta estas ya con los cursillos para el viaje y mas tareas a seguir . En nuestra ECAI en los cursillos nos dieron un dosier con el lenguaje juvenil Ruso mas comun , ya sabes... tengo pipi , tengo sed... ect. , pero me parece genial q estudies Ruso. Ya nos contaras. Un abrazooooo !!!

    ResponElimina